søndag 22. november 2009

Atlanterhavet here we come!!

Da kommer en siste oppdatering før avreise.

I skrivende stund drar Duffen av sted på den store ferden over Atlanterhavet med Lillian, Rune og Øivind.
I den anledning har jeg fått beskjed om å gi noen praktiske opplysninger.

1. Satelitttelefonen står på et par timer hver dag, men ikke noen spesiell tid - send sms hvis det er noe spesielt, det må gjøres fra linken som står på venstre siden av bloggen, ikke vanlig sms fra mobilen deres, bare over nett. Den vanlige mobilen virker ikke ute på havet.

2. Start kl. 13

3. Skal legge ut link til Arc-siden der de oppdaterer hver dag kl.12, men dette har jeg ikke funnet ut av enda. Legger ut et nytt innlegg når jeg har funnet ut av det.

Skal også hilse fra seilerne og si at nervene og sommerfuglene er tilsted, men de gleder seg som små unger alle tre.
Fikk også et bilde jeg fikk beskjed om å legge ut:)

Her er de 20 min før før trossekast:


Mvh Redaktør, Mari Lillebråten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar